Zo werkt het
Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe je jouw bestelling kunt plaatsen. Heb je toch vragen of
heb je ergens hulp bij nodig? Bel dan gerust één van onze medewerkers van de klantenservice
088-8468360 óf stuur een e-mail naar service@tintelingen.nl.
Zo werkt het bestelproces
Kies jouw favoriete geschenk in de webshop. Of maak een keuze in één van de deelnemende winkels die op deze pagina vermeld staan.
Hoe kan ik inloggen?
Je kun in de webshop inloggen door middel van het invoeren van het kaartnummer en de pincode.
Het kaartnummer staat onder de barcode. Bij het invoeren van het kaartnummer worden geen spaties gebruikt.
De PIN staat rechts bovenin op de giftcard. Linksboven op de giftcard staat een volgnummer, hier hoef je niets mee te doen.
Saldochecker
Benieuwd wat je saldo is?
-
1
Bekijk alle geschenken
uit het assortiment -
2
Zoek op naam/merk om je
favoriete geschenk te vinden -
3 Bestel
Maak je keuze en
klik op bestel -
4
Ga naar Jouw bestelling
Je krijgt nu het overzicht
met jouw bestelling te zien -
5
Vul je persoonlijke gegevens
in gevolgd door je adres -
6 Bevestig jouw bestelling
Bevestig jouw bestelling!
Wij gaan voor je aan de slag!
Na het succesvol afronden van je bestelling ontvang je altijd een orderbevestiging per e-mail. Daarnaast kun je hieronder bij "Mijn bestelling" je geplaatste bestelling altijd terug vinden.
Let op: een groot deel van de cadeaukaarten en belevenissen wordt digitaal naar het opgegeven e-mailadres verstuurd en ontvang je dus niet per post. Lees de instructies goed door voor het (eventueel) activeren van de cadeaukaart.
Waar kun je jouw giftcard besteden?
In deze winkels kun je jouw giftcard besteden:
Wehkamp, Blokker, Xenos, Karwei, Praxis, Dille Kamille, Gamma, Hornbach, Fleurop, Riviera Maison, Trendhopper, Toppy, Riverdale, Woonexpress, Goossens, Groenrijk, Hubo, Leddirect, Wonderbox, Budgethomestore, Verfzaak, Coppelmans, Elektramat, Kluswijs, Isolatieshop, IXXI.
Meest actuele aanbod van winkels vind je hier: https://www.huisentuincadeau.com/acceptanten/ en op http://www.kluscadeau.nl/acceptanten/.
LET OP:
De giftcard is tot en met 31 augustus 2024 te besteden. Op 1 september 2024 vervalt het tegoed en is de giftcard niet meer te besteden.
Track & Trace
Wat is de status van mijn levering?
Vul hieronder de track & trace code
van je pakket in om de status van je pakket te bekijken. De track & trace code sturen we je
per e-mail toe zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft.
Algemeen telefoonnummer van de klantenservice
Bel 088-8468360
Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot
22.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00uur
Vragen & klachten
Voor vragen kun je contact opnemen met de Tintelingen Klantenservice. Dit kun je per e-mail doen(service@tintelingen.nl), telefonisch op het telefoonnummer van de klantenservice: 088-8468360.
Is je vraag na contact met onze Klantenservice niet verholpen, dan kun je jouw klacht schriftelijk indienen bij Tintelingen. Dit kan per brief of per mail onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, toegangscode en wachtwoord naar:
Tintelingen BVT.a.v. Klachtenafhandeling
Postbus 228
5201 AT 's-Hertogenbosch
Per mail dien je je te richten aan service@tintelingen.nl
Zodra wij jouw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvang je binnen zeven kalenderdagen na het indienen van jouw klacht.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Meer informatie over de geschillencommisie kun je vinden op www.sgc.nl